Nara: 10/10 Hyuuga: 3/3 Uchiha: 3/3 Yamanaka: 10/10 Aburame: 10/10 Senju: 10/10 Bezklanowce: 10/10 | Seichuu: 10/10 Bezklanowce: 10/10 | Kaguya: 5/5 Rensai: 10/10 Oboro: 10/10 Idochi: 10/10 Sabataya: 5/5 Bezklanowce: 10/10 | Bezklonowce: 10/10 |
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Ninjutsu dzieli siê na piêæ ró¿nych ¿ywio³ów. Suiton, czyli wodê. Doton, czyli ziemiê. Katon, czyli ogieñ, Fuuton, czyli wiatr. Raiton, czyli elektryczno¶æ.
Mo¿na te ¿ywio³y po³±czyæ ze sob±, lecz potrafi± to tylko shinobi, którzy posiadaj± zaawansowan± liniê krwi(kekkei genkai).
Oto jutsu typu Suiton:
Benbaku Mizu
Ranga:C
Po wykonaniu odpowiednich pieczêci ,przed u¿ytkownikiem powstaje wodna ¶ciana s³u¿±ca do obrony. Do u¿ycia potrzebny zbiornik wodny. Jest to bardzo skuteczne jutsu defensywne, jest w stanie powstrzymaæ s³abe i ¶rednie ataki katonu i normalne ataki ninjutsu.
Koszt: 150
Daibakuryuu no Jutsu
Ranga:C
Tworzy w wodzie wir wci±gaj±cy do siebie wszystko w swoim zasiêgu. Do u¿ycia potrzebny zbiornik wodny. Te technika ma kszta³t ko³a o do¶æ du¿ym promieniu, wszystko co siê znajdzie w pobli¿u zostaje wci±gniête do ¶rodka ,co koñczy siê zatoniêciem przeciwnika.
Koszt: 200
Mizu No Mochi
Ranga:C
Technika polega na wytworzeniu z wody bicza, którym mo¿na owin±æ przeciwnika. Tak± wodn± broni± mo¿na unieruchomiæ wroga, a nastêpnie u¿yæ jakiej¶ techniki raitonu, by wzmocniæ obra¿enia zadane oponentowi. Mo¿na nim dowolnie kontrolowaæ. Do u¿ycia potrzebny zbiornik wodny.
Koszt: 150
Mizukuri No Yaiba
Ranga: C
Technika polega na stworzeniu z wody praktycznie niezniszczalnego miecza, który bez problemu mo¿e przecinaæ nawet bardzo silne materia³y. Jednak da siego zniszczyæ siln± technik± katonu. Do tego mo¿na nim walczyæ jak zwyk³ym orê¿em tego typu.
Koszt: 150
Taihoudan
Ranga: C
Shinobi zbiera powietrze w ustach, po czym ³±czy swoja chakrê z elementem suitonu. Nastêpnie u¿ytkownik robi wydech po czym z jego ust wylatuje prosty strumieñ wody, który mo¿e uderzyæ w przeciwnika. Wróg mo¿e zostaæ odrzucony na kilkana¶cie metrów. Ta techniak jest zdolna zgasiæ s³abe jutsu katonu.
Koszt: 150
Houmatsu Rappa
Ranga: C
Prosta, lecz bardzo dobra technika spod znaku Suiton. U¿ytkownik z ust wytwarza poka¼n± ilo¶æ wody pod wysokim ci¶nieniem. Umiejêtno¶æ przydatna do powalenia i zranienia przeciwnika oraz do zgaszenia du¿ego po¿aru.
Koszt: 200
Daibakufu no Jutsu
Ranga: B
Woda najpierw kr±¿y wokó³ u¿ytkownika Techniki, nastêpnie wodne tornado leci prosto na wroga. Technikê mo¿na wykonaæ tylko gdy w pobli¿u jest woda. Ka¿dy kto siê znajdzie wewn±trz tornada, zostaje w nie wessany ,a potem wyrzucony na spor± odleg³o¶æ.
Koszt: 200
Kiri-Gakure No Jutsu
Ranga: B
Jest to bardzo przydatna Technika. Shinobi wytwarza za jej pomoc± gêst± mg³ê, która praktycznie uniemo¿liwia przeciwnikowi atak. Jednak¿e wykonawca Techniki widzi przez mg³ê bez problemu. W tej mgle nie jest siê w stanie nic widzieæ, nawet sharingan nie jest w stanie dostrzec postaci przeciwnika.
Koszt: 200
Kokuun no Jutsu
Ranga: B
Jest to do¶æ nietypowa Technika ¿ywio³u Suiton. Shinobi wytwarza ma³± chmurê, z której po chwili zaczyna padaæ deszcz… tyle ¿e nie jest to deszcz wody a ³atwopalnej ropy. Gdy Shinobi u¿yje nastêpnie wybuchowej notki czy Techniki ¿ywio³u Katon efekt jest wiêkszy ni¿ zazwyczaj gdy¿ ropa jest ³atwopalna.
Koszt: 250
Mizu Bunshin No Jutsu
Ranga: B
Shinobi wytwarza za pomoc± Techniki klony, które s± stworzone z wody. klony wytwarzane dziêki tej technice tak samo jak i inne Bunshiny posiadaj± jednak¿e marny u³amek si³y u¿ytkownika. Jest to Technika bardzo przydatna, gdy¿ klony maj± ilo¶æ chakry równ± orygina³owi w chwili ich tworzenia. Do u¿ycia potrzebny zbiornik wodny.
Koszt: 50 za klona
Mizu Kamikiri
Ranga: B
Shinobi uderza stop± w pod³o¿e, nastêpnie unosi nogê przez co na przeciwnika rusza fala wody, która mo¿e go nawet przeci±æ. ¯eby wykonaæ t± Technikê wymagana jest choæby kropla wody na stopie. Jest to szybki i do¶æ silny atak. Niszczy ziemiê ,by wydobyæ siê na powierzchniê.
Koszt: 250
Mizu no Tatsumaki
Ranga: B
U¿ytkownik wytwarza ma³e tornado wodne, które porusza siê z du¿± prêdko¶ci±. U¿ytkownik kieruje tornadem, uderzaj±c w przeciwnika odrzuca go. Gdy u¿ytkownik zostanie trafiony luz zdekoncentrowany, to tornado przestaje byæ kontrolowane i rusza prosto w danym kierunku gdzie zmierza³o. Do u¿ycia potrzebny zbiornik wodny.
Koszt: 200
Suigadan
Ranga: B
Shinobi wytwarza z wody trzy wiruj±ce wodne ¶widry, które uderzaj± w przeciwnika. Ostre szpikulce wychodz± z trzech stron uderzaj±c prosto w przeciwnika. Trafienie mo¿e zakoñczyæ siê ¶mierci±. S± one tak ostre jak zwyk³e odpowiedniki tego przedmiotu. Do wykonania Jutsu konieczny jest zbiornik wodny.
Koszt: 150
Suijinheki
Ranga: B
Po wykonaniu pieczêci wokó³ u¿ytkownika Techniki pojawia siê ogromna ¶ciana z wody wiruj±ca wokó³ shinobiego. Technika obronna stosowana g³ównie przeciwko Katonom. Jest w stanie powstrzymaæ silne techniki ognia, a tak¿e ró¿ne ataki jak np, cios taijutsu czy rzut shurikenami.
Koszt: 200
Suikoudan no Jutsu
Ranga: B
Aby wykonaæ Technikê Shinobi musi znajdowaæ siê w pobli¿u zbiornika wodnego. Polega ona na po³±czeniu kilku strumieni wody, w wyniku czego powstaje wodny pocisk pêdz±cy na przeciwnika. Strumieñ wody jest kierowany przez u¿ytkownika. Do u¿ycia potrzebny zbiornik wodny.
Koszt: 250
Suirou no Jutsu
Ranga: B
Technika Wodnego Wiêzienia polega na utworzeniu wielkiej kuli wody, w której Shinobi zamyka przeciwnika. Z Techniki praktycznie nie mo¿na uciec, jednak¿e ma ono mankament. Shinobi musi ca³y czas trzymaæ rêkê na wiêzieniu, gdy¿ je¶li pu¶ci kulê wody, Jutsu przestanie dzia³aæ. Do u¿ycia potrzebny zbiornik wodny.
Koszt: 200
Suiryuudan no Jutsu
Ranga: B
Jest to silny atak. Z wody powstaje wielka kolumna formuj±ca siê w wielkiego smoka, który po wytworzeniu uderza w przeciwnika. Technikê t± mo¿na wykonaæ jedynie w pobli¿u zbiornika wodnego. Do u¿ycia potrzebny zbiornik wodny. Wad± tej techniki jest czas potrzebny na wykonanie odpowiednich pieczêci. Po uderzeniu w cel smokiem mo¿na nadal kierowaæ.
Koszt: 250
Suishuu Gorugon
Ranga: B
Shinobi wytwarza kulê wody, która zmienia siê w wê¿a. W±¿ ten mo¿e poraniæ przeciwnika ostrymi zêbami. Jest on kontrolowany przez u¿ytkownika. Porusza siê z do¶æ du¿± prêdko¶ci± i jest bardzo gro¼ny. Da siego zniszczyæ jak±¶ siln± technik± katonu.
Koszt: 250
Baku Suishouha
Ranga: A
Shinobi wypluwa z ust niewyobra¿alne ilo¶ci wody tworz±c tym samym potê¿n± i ogromn± falê uderzeniow± zalewaj±c± ca³y teren wokó³. Wytwarza w ten sposób jezioro, którym mo¿e pó¼niej dowolnie manipulowaæ np. wytwarzaæ fale. Dziêki tej technice mo¿na u¿ywaæ technik Suiton nawet w miejscach pozbawionych wody. Jedyn± wad± techniki jest fakt i¿ zu¿ywa ona du¿o Chakry.
Koszt: 450
Goshokuzame
Ranga: A
Techniki tej mo¿na u¿yæ jedynie w wodzie. U¿ytkownik stwarza z Chakry i wody piêæ olbrzymich rekinów, które po kolei atakuj± przeciwnika u¿ywaj±c swoich zêbów lub uderzaj±c np. p³etwami. Rekiny s± bardzo szybkie i silne, jest to atak trudny do unikniêcia zw³aszcza ¿e uszkodzone rekiny odtwarzaj± swoje cia³o z wody, w której siê znajduj±.
Do u¿ycia potrzebny zbiornik wodny.
Koszt: 300
Mizuame Nabara
Ranga: A
Shinobi wypluwa na ziemiê (lub te¿ inne pod³o¿e) kleist± ma¼, za pomoc± której unieruchamia przeciwnika. jest to bardzo dobra pu³apka unieruchamiaj±ca przeciwnika, mo¿n± j± omin±æ jedynie kumuluj±c w stopach bardzo du¿± ilo¶æ Chakry, aby podeszwy mog³y siê odklejaæ od cieczy.
Koszt: 200
Suiryuuben
Ranga: A
Shinobi stwarza nad sob± du¿± kulê wody, z której mo¿e nastêpnie wystrzeliæ wiele macek potrafi±cych przebiæ przeciwnika. Mo¿na nimi dowolnie kierowaæ dopóki u¿ytkownik Techniki nie zostanie rozproszony b±d¼ nie wykona nastêpnego jutsu. Macki poruszaj± siê bardzo szybko i goni± przeciwnika dopóki go nie trafi±.
Koszt: 250
Suishouha
Ranga: A
Shinobi za pomoc± wody tworzy wielk± falê, która mo¿e zostaæ skierowana na przeciwnika. Fala posiada ogromn± si³ê. Mo¿na j± bez problemów kontrolowaæ, np wytwarzaj±c co chwila kolejne malutkie fale, które by przeszkadza³y przeciwnikowi w wykonywaniu pieczêci. Po u¿yciu tej techniki pole zostaje zalane wod±, przez co staje siê akwenem. Wtedy mo¿na u¿ywaæ technik suitonu bez ¿adnych ograniczeñ.
Koszt: 250
Suitenhoufutsu
Ranga: A
Z ziemi wznosi siê woda zamykaj±ca przeciwnika w ulepszonej wersji Wodnego Wiêzenia. Ró¿nica jest taka ¿e tego wiêzienia nie trzeba podtrzymywaæ. Techniki mo¿na u¿yæ jedynie na gruncie, na którym znajduje siê woda (na przyk³ad po burzy). W przeciwnym wypadku jutsu nie podzia³a.
Koszt: 300
Suiton No Yoroi
Ranga: A
Gdy Shinobi zostanie zaatakowany jego cia³o zamienia siê w wodê, po wszystkim woda znów ³±czy siê i Shinobi wraca do swojej zwyk³ej formy. Technika bardzo przydatna. Mo¿na ni± unikn±æ wielu technik i jest to niesamowicie skuteczne jutsu defensywne. Jednak je¿eli siê za du¿o razu jej u¿yje, to ju¿ mo¿na nie wróciæ do swojej poprzedniej formy, a staæ siê kleist± ka³u¿a o zerowych umiejêtno¶ciach ruchowych.
Koszt: 200
Hahonryuu
Klasa: S
Jest to wodna wersja wietrznego Rasengana. U¿ytkownik kumuluje w d³oni chakrê, kreuj±c j± potem w wodê. Uderza ona w przeciwnika, wysy³aj±c go daleko w ty³ i ¶miertelnie rani±c.Tak stworzona kula mo¿e pos³u¿yæ jako atak i obrona. Dodatkowo w po³±czeniu z podobnym atakiem Fuuton, tworzy Gufuu Suika, zabójcz± umiejêtno¶æ.
A oto jutsu typu Doton:
Iwa Nadare/Hi no Hagane
Ranga: D
S³absza wersja Iwa Yado Kuzushi. "Wykopuje" od³amki ska³ w kierunku wroga. Na ka¿dy kawa³ ziemi trzeba nast±piæ, "odpychaj±c" je w kierunku wroga.
Koszt: 100
Dochuu Eigyo
Ranga: D
U¿ytkownik tej techniki tworzy wiele klonów a sam ukrywa siew ziemi. W tym ataku mo¿e ukryæ siê w cieniu klonów. Ukrywaj±c siê w cieniu klonów mo¿na zaatakowaæ spod ziemi.
Koszt: 150
Dochuu Senkou
Ranga: D
U¿ytkownik tej techniki zapada siê pod ziemiê, a tu¿ nad ziemi± wystawia ostrze katany. Mo¿na j± wykorzystaæ do zaatakowania z zaskoczenia.
Koszt: 150
Iwa Kawarimi
Ranga: D
Shinobi podczas ataku, tak jak podczas zwyk³ego ataku kawarimi no jutsu, zmienia siê w drobne kawa³eczki ska³, by po chwili zamieniæ siê z powrotem w siebie. Bardzo skuteczne.
Koszt: 150
Shinjuu Zanshu no Jutsu
Ranga: D
Technika dziêki której mo¿na wzi±gn±æ przeciwnika do ziemi, tak, ¿e jemu wystawaæ bêdzie tylko g³owa.
Koszt: 150
Yahumuki no Jutsu [Doton]
Ranga: D
U¿ytkownik unosi setki drobniutkich kamyczków i wyrzuca je od siebie z wielk± prêdko¶ci± (warto dodaæ, ¿e kamienie wisz± w powietrzu)
Koszt: 150
Daichi Teiraku no Jutsu [Doton]
Ranga: C
Zawala ziemiê naprzód od u¿ytkownika, na oko³o 10metrów.
Koszt: 200
Daijigoku no Jutsu
Ranga: C
Technika powoduje zapadanie siê ziemi na du¿ym obszarze. Dobra przeciwko licznym przeciwnikom. Wci±ga do ziemi w postaci wiru.
Koszt: 200
Doro Bunshin no Jutsu
Ranga: C
Tworzy klony z b³ota. Ka¿dy taki klona ma 1/10 si³y u¿ytkownika. Klony mog± powstaæ tylko z b³ota lub gliny, która musi byæ w pobli¿u. Je¶li jej nie ma klon nie mo¿e istnieæ. Klony te s± bardzo wra¿liwe na ataki Katon i Suiton, ale odporne na Fuuton i raiton. Taki klon po zniszczeniu go zas³ania widok i powoduje nie wielkie obra¿enia.
Koszt: 150/klon
Doro Gaeshi
Ranga: C
Technika polegaj±ca na stworzeniu z ziemi ma³ej zas³ony, która os³ania przed wiêkszo¶ci± ataków. P³at ziemi wyrywa siê z pod³o¿a.
Koszt: 200
Doro Kawarimi
Ranga: C
Zamienia u¿ytkownika podczas ataku w kupê b³ota, która po chwili znów staje siê shinobi. Technika bardzo podobna do Iwa kawarimi.
Koszt: 200
Doryou Dango
Ranga: C
W tej technice u¿ytkownik wyrywa olbrzymi± ilo¶æ ziemi i utrzymuje j± chakr±. Po chwili mo¿e rzuciæ tak± spreparowan± ska³± w przeciwników, dla których jedynym ratunkiem bêdzie ucieczka.
Koszt: 200
Doton no jutsu
Ranga: C
To Jutsu polega na ukryciu siê pod ziemi±. Jak i równie¿ przed ochronieniem siê przed jakim¶ Jutsu (Np: Katon: Goukakyuu no Jutsu). Mo¿na zrobiæ równie¿ tak, ¿e nagle mo¿na wyskoczyæ z pod ziemi by uderzyæ przeciwnika.
Koszt: 100
GANSETSUKON
Ranga: C
Shinobi wyci±ga rêkê do ziemi a nastêpnie wybrany kawa³ek obszaru ³amie sie(np ska³a) i formuje sie w co¶ podobnego do lancy. Shinobi wykonuj±cy t± technikê mo¿e u¿yæ tego jako broni
Koszt: 100
IWAGAKURE NO JUTSU
Ranga: C
Technika polega na tym, ¿e mo¿emy przej¶æ przez: ska³ê, ziemiê, lub ukryæ siê w nich. Mo¿na powiedzieæ, ¿e jest to udoskonalone Doton no Jutsu, bo równie¿ mo¿emy zapa¶æ siê pod ziemiê, lecz nie trzeba przy tym wykonywaæ pieczêci i ma wiêcej mo¿liwo¶ci. Jedyna wada, ¿e gdy wychodzimy z ziemi to trzeba to robiæ dosyæ powoli
Koszt: 150
Iwa Yado Kuzushi
Ranga: C
Technika u¿ywana w jaskiniach, kana³ach, ale tak¿e w ciasnych w±wozach. Polega na zrzuceniu na przeciwnika setek ton gruzu, uwolnionych jednym potê¿nym uderzeniem. Je¿eli siê nie zas³onimy musimy umrzeæ lub zostaæ na zawsze kalekami.
Koszt: 200
KUROU SEI
Ranga: C
Z ziemi po skosie wytwarzany jest skalny pal który uderza w przeciwnika. T± technik± mo¿na fajnie wybijaæ przeciwników
Koszt: 150
Retsudo Tenshou
Ranga: C
Technika pozwalaj±ca zmieniac krajobraz za pomoc± wielkich trzêsieñ ziemi. Nie mo¿e wyrz±dziæ wiêkszych szkód przeciwnikowi, ale mo¿e wpêdziæ go w pu³apkê b±d¼ stworzyæ miejsce, w którym niewygodnie bêdzie mu walczyæ.
Koszt: 200
Sanseki Seisha
Ranga: C
U¿ytkownik zamienia siê w toczac± siê kamienn± kulê. Technika podobna to tej u¿ywanej przez Chojego.
Koszt: 200
Domu
Ranga: B
U¿ytkownik techniki zostaje pokryty br±zowym pancerzem z ziemi, technika zwiêksza si³ê wykonawcy. Znakomite jutsu do walki z przeciwnikami pos³uguj±cymi siê taijutsu oraz ¿ywio³em Suiton.
Koszt: 250
Doryuudan
Ranga: B
U¿ywana jedynie przeciwko unieruchomionemu przeciwnikowi. Tworzy g³owê smoka, który wypluwa wielkie b³otne pociski w stronê przeciwnika.
Koszt: 250
Doryuu Heki
Ranga: B
Potê¿niejsza wersja Doro Gaeshi, w której u¿ytkownik sam wytwarza zas³onê. Zas³ona najpierw jest b³otem a dopiero po chwili twardnieje i staje siê ska³±.
Koszt: 200
Doryuu Jouheki
Ranga: B
Kolejna ewolucja Doryuu Heki. Tutaj tworzy siê potê¿ny wa³ obronny zdolny zablokowaæ prawie ka¿dy atak.
Koszt: 250
Doryuu Taiga
Ranga: B
Czyli rzeka b³ota. Pozwala na wys³anie po pochy³ej powierzchni ogromnej masy ziemi, zdolnej do zaatakowania przeciwnika. Kiedy przeciwnik w ni± wpadnie dzia³a jak bagno – wci±ga go do ¶rodka.
Koszt: 200
Doton, Kouka Jutsu [Doton]
Ranga: B
Zamienia cia³o shinobi w ska³ê, któr± mo¿na manipulowaæ – na przyk³ad wyd³uzaæ rêce i nogi. Bardzo dobre jutsu, którego mo¿na u¿yæ zarówno w obronia jak i ataku oraz do u³atwienia sobie wykonywania innych technik Doton.
Koszt: 250
Doton, Tsuchi Kairou [Doton]
Ranga: B
Tworzy kamienne wiêzienie, z którego mo¿na jednak po pewnym czasie, i os³abniêciu jutsu, wyj¶æ. Dobre w parze z Kekai - Dorou Doumu [Doton].
Koszt: 250
GANBAN KYUU
Ranga: B
Z ziemi, z obu stron wyrastaj± dwa pó³ okr±g³e p³aty ziemi, które z³±czaj± siê zamykaj±c przeciwnika w ¶rodku.
Koszt: 200
GANCHUUSOU
Ranga : B
Z pod naszego przeciwnika wyrastaj± ostre kolce którego przebijaj±. Technika przydatna, bo nie trzeba wykonywaæ do niej pieczêci. Wystarczy widzieæ miejsce gdzie maj± pojawiæ siê owe kolce. Koszt: 200
Ganchuurou No Jutsu [Doton]
Ranga: B
Wystarczy chyba opis – kamienne wiêzienie.
Koszt: 250
Kekai - Dorou Doumu
Ranga: B
Pozwala na uwiêzienie przeciwników w ogromnym kamiennym wiêzieniu. Nastêpnie mo¿na stopniowo wysysaæ chakrê. £atwo jednak powstrzymaæ t± technikê atakiem odpowiednim TaiJutsu w odpowiednim miejscu...
Koszt: 250
Yomi Numa
Ranga: B
U¿ytkownik zamienia olbrzymi kawa³ terenu w grz±skie bagno. Im lepszy ninja tym wiêksze bagno bêdzie potrafi³ wykonaæ, ale i tym wiêcej wykorzysta na nie chakry.
Koszt: 250
Awai Chikurin [Doton]
Ranga: A
Przyzywa siê z ziemi liczne bambusowe prêty, które mog± pos³u¿yæ do kolejnych ataków.
Koszt: 300
Doryuusou
Ranga: A
Z ziemi wokó³ przeciwnika zaczynaj± wyrastaæ kamienne kolce, które mog± go z ³atwo¶ci± przebiæ. Trudno jest siê obroniæ przed ni±.
Koszt: 250
Ari Jigoku [Doton]
Ranga: S
Tworzy siê na ziemi wielki wir, który wsysa do siebie wszystko i wszystkich. Jest bardzo niebzepieczny.
Koszt: 350
Doryuu Katsu
Ranga: S
U¿ytkownik techniki tworzy przed sob± gigantyczn± przepa¶æ, w któr± mo¿e wrzuciæ swoich wrogów. Dodatkowo tworzy w okolicach przepa¶ci ma³e trzêsienia ziemi, które pomaga we wrzucaniu wrogów. Przepa¶æ mo¿e zostaæ zamkniêta, co pozwala pozbyæ siê wielu wrogów na czas walki.
Koszt: 400
Mirroring Hand [Doton]
Ranga: S
Mo¿na siê nauczyæ od: Samhain
Ta technika pozwala na kontrolowanie ziemi. To znaczy je¶li my wyci±gniemy rêkê to i z ziemi wyjdzie skalista rêka. Bardzo potêzna technika ¿ywio³u Doton.
Koszt: 400 i za ka¿d± manipulacjê/dodan± koñczynê +250
Uitenpen [Doton]
Ranga: S
Technika która pozwala wprowadzaæ wielkie zmiany w krajobrazie. Najpierw trzeba narysowac mapê terenu który ma powstaæ. Nastêpnie tak jak przy „Kuchiose no jutsu” nadgryzamy palec i sk³±damy pieczêcie. Przyk³adamy zakrwawion± rêkê do mapy i zamiast losowego terenu powstaje dok³adna replika tego narysowanego.
Koszt: 400
Kekkaimon Gofuu Jutsu
Ranga: S
Technika ta polega na wykorzystaniu znajomo¶ci FuuinJutsu. Wpierw u¿ytkownik rysuje na zwoju szkic wioski i okolic, by nastêpnie za po¶rednictwem chakry stworzyæ cztery bramy na odmiennych krañcach wybranej osady. Bramy te zamykaj± wioskê w ogromnej kopule, a kto zechcia³by wej¶æ/wyj¶æ zostaje potraktowany ZABÓJCZYM ogniem. Jedynym sposobem ucieczki jest zniszczenie bram b±d¼ zabicie stwórcy.
Wymagania: Min.2 techniki FuuinJutsu, bycie w pobli¿u rysowanego terenu.
Koszt: 500
KONIEC CZʦCI PIERWSZEJ
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1