Nara: 10/10 Hyuuga: 3/3 Uchiha: 3/3 Yamanaka: 10/10 Aburame: 10/10 Senju: 10/10 Bezklanowce: 10/10 | Seichuu: 10/10 Bezklanowce: 10/10 | Kaguya: 5/5 Rensai: 10/10 Oboro: 10/10 Idochi: 10/10 Sabataya: 5/5 Bezklanowce: 10/10 | Bezklonowce: 10/10 |
Kage Mane no Jutsu
Ranga: D
Technika u¿ywana przez Shikamaru, najprawdopodobniej bêd±ca jego w³asna przeróbk± Kage Shibari. Podobnie jak poprzedniczka polega na unieruchomieniu przeciwnika za pomoc± cienia. Jednak unieruchomiona przez nia osoba powtarza wszelki ruchy wykonane przez u¿ytkownika. Limit czasowy techniki wynosi 5 minut.
Koszt: 150
Kage Shibari no Jutsu
Ranga: C
Podstawowe Jutsu klanu. Umo¿liwia unieruchomienie przeciwnika za pomoc± w³asnego cienia. Pozwala unieruchomiæ znaczn± liczbê przeciwników, oraz stanowi bazê dla technik Kage Kubi Shirabi no Jutsu oraz Kage Kujiku.
Koszt: 200
Kage Kubi Shibari no Jutsu
Ranga: B
Technika polegaj±ca na wytworzeniu z cienia d³oni, która ³amie kark przeciwnika. Wymaga wcze¶niejszego unieruchomienia celu za pomoc± Kage Shibari.
Koszt: 250
Kage Mane Buki no Jutsu
Ranga: B
Kolejna z technik unieruchamiaj±cych. U¿ytkownik Przesy³a chakre do broni a nastêpnie rzuca ni± w cieñ przeciwnika unieruchamiaj±c go w ten sposób. Do wykonania tej techniki potrzebna jest broñ wykonana z metalu poch³aniaj±cego chakrê. (Jak np. Kastety Asumy)
Koszt: 300
Kage Kujiku
Ranga: A
Mocniejsza wersja Kage Kubi Shibari. Tym razem u¿ytkownik tworzy dwie cieniste d³onie, które oplataj± przeciwnika i mia¿d¿± jego cia³o. Wymagane wcze¶niejsze unieruchomienie celu za pomoc± Kage Shibari.
Koszt: 300
Kagenui
Ranga: A
Technika ofensywna pozwalajaca na oderwaniu cienia od pod³o¿a i przebiciu za jego pomoc± przeciwnika. Mo¿na za jej pomoc± zaatakowaæ kilka celów.
Koszt: 250
Kageyose no Jutsu
Ranga: S
Technika umo¿liwiaj±ca skupienie ca³ego cienia z danego obszaru i wykorzystania go w celu spêtania przeciwnika. Osoba unieruchomiona ta technik± nie jest w stanie wykonaæ najmniejszego ruchu.
Koszt: 600
Offline