Wade - 2010-11-06 20:26:56

OTO ZAKOÑCZENIE ZWOJU

Oto jutsu typu Raiton:

Denki Kai
Ninja wysy³a kilka ma³ych ³adunków elektrycznych w stronê wroga , które mog± go lekko zraniæ. £adunek jest s³aby, jednak gdy wy¶le siê ich co najmniej 3 , s³aby ninja zostanie pora¿ony na jedn± turê. Je¿eli wróg jest mokry jeden s³aby ³aduneczek mo¿e poraziæ nawet wytrwa³ych jouninów, niestety nie trwa to d³ugo.
Ranga: D
Koszt: 50



Chuusuusei Biribiri
Jest to impuls elektryczny, który wysy³amy po dotkniêciu nerwu znajduj±cego siê z ty³u g³owy. Sygna³y przesy³ane przez uk³ad nerwowy ofiary s± zaburzone tzn. je¶li oponent chce ruszyæ praw± rêk± rusza lew± nog± itd. Bardzo trudno jest siê poruszaæ, na pocz±tku jest to niemo¿liwe. Tylko bardzo do¶wiadczeni jouninowie lub medycy potrafi± bardzo szybko zorientowaæ siê w tych ruchach. Jednak nawet im to zajmuje trochê czasu.
Ranga: C
Koszt: 150



Raikyuu
U¿ytkownik techniki kumuluje w rêkach b±d¼ jakiej¶ broni Chakrê, która formuje siê w elektryczn± kulê. Gdy kula jest ju¿ uformowana mo¿na j± wystrzeliæ w przeciwnika. Trafienie w przeciwnika takim ³adunkiem powoduje powa¿ne pora¿enie, oszo³omienie. Bardzo dobrym sposobem, po tym ataku jest szybkie dobicie zdekoncentrowanego wroga.
Ranga: C
Koszt: 200



Raiseishi
Shinobi skupia chakrê elementu raiton w swoich d³oniach, a nastêpnie wpuszcza do broni pr±d sprawiaj±c ¿e przy zetkniêciu z przeciwnikiem oprócz zwyk³ych obra¿eñ otrzymuje on pora¿enia. Skutkiem dla przeciwnika oprócz ran zadanych przez broñ, jest oszo³omienie i pora¿enie.
Ranga: C
Koszt: 150



Raisō Ikazuchi no Kiba
Jest to Technika wy³adowañ elektrycznych. U¿ytkownik najpierw skupia pr±d w swoich d³oniach. Nastêpnie shinobi wytwarza ma³e elektrowstrz±sy, które po zetkniêciu z przeciwnikiem pora¿aj± go. Jednak nie jest ³atwo unikn±æ tego ataku, poniewa¿ ilo¶æ elektrowstrz±sów jest do¶æ du¿a, przez co trafienie chocia¿ jednym jest bardzo mo¿liwe.
Ranga: C
Koszt: 200



Raizou Senpuu no Jutsu
Ninja poprzez machniêcie jak±¶ broni± lub rêk± wypuszcza skupiony pr±d elektryczny pomieszany z chakr±. Po tej czynno¶ci tworz± siê dwie ma³e tr±by powietrzne zawieraj±ce w sobie ma³e wy³adowania elektryczne. Technika mo¿e oszo³omiæ, poraziæ i odrzuciæ przeciwnika.Przeciwnik znajduj±cy siê wewn±trz do¶æ d³ugo mo¿e ju¿ nie wyj¶æ ¿ywy z nich.
Ranga: C
Koszt: 200



Sen Denki Dekiru
Shinobi krêci palcami wskazuj±cymi robi±c w powietrzy jakby okrêgi, co skutkuje wytwarzaniem trzech elektrycznych dysków, które nastêpnie zostaj± wystrzelone w przeciwnika. Dyski te s± nawet w stanie przeci±æ przeciwnika. Dyski lec± z du¿± prêdko¶ci±. Nie jest ³atwo ich unikn±æ. Trafienie mo¿e zakoñczyæ siê ¶mierci±.
Ranga: C
Koszt: 150



Gian
Shinobi skupia chakrê we swoim ciele przemieniaj±c j± na ³adunek elektryczny o bardzo du¿ej mocy. Nastêpnie zaczyna kumulowaæ elektryczno¶æ w buzi, po czym wypuszcza ja na przeciwnika. Jest to bardzo zaawansowana technika raitonu, do tego si³a takiego pioruna jest bardzo du¿a, bez problemu trafienie mo¿e oszo³omiæ przeciwnika albo nawet zabiæ. Obrona przed tym atakiem jest niezwykle trudna.
Ranga: B
Koszt: 300


Raigeki No Yoroi
Shinobi wytwarza pr±d elektryczny, który zaczyna go bardzo szybko otaczaæ, tworz±c tym samym zbrojê. Naturalnie dotkniêcie jej skutkuje pora¿eniem. Taka technika jest dobr± defensyw± jak i ofensyw±. Po jej u¿yciu shinobi mo¿e bez problemów wykonywaæ kolejne techniki.
Ranga: B
Koszt: 200



Raikingen
Shinobi skupia ³adunek elektryczny, który po tym zaczyna formowaæ w miecz elektryczny, który potrafi poraziæ przeciwników. Samo zetkniêcie z broni± lub cia³o przeciwnika koñczy siê pora¿eniem. Miecz ten naturalnie ma równie¿ zwyk³e zastosowanie, czyli mo¿na te¿ nim walczyæ jak zwyk³a broni± tego rodzaju.
Ranga: B
Koszt 200



Seishou Kakuhan
Ninja tworzy bicz z "b³yskawicy" którym mo¿e unieruchomiæ przeciwnika i poraziæ go. Tak± broni± mo¿na bez problemu z³apaæ w przeciwnika, a potem taka ofiara jest ci±gle ra¿ona przez pr±d, który wytwarza bicz. Wytrawni shinobi pos³uguj±cy siê t± technik± mog± j± bardzo dobrze wykorzystaæ w walce, nie tylko do ofensywy ale i do defensywy.
Ranga: B
Koszt: 300



Matatenka
Ta technika sprawia ,¿e w miejsce jakie sobie za¿yczymy spadaj± cztery b³yskawice z czterech stron. Na niebie pojawiaj± siê cztery b³yski, po czym pioruny uderzaj± w ziemiê wytwarzaj±c powa¿ne zniszczenia. Takie trafienie w przeciwnika mo¿e zakoñczyæ walkê. Jednak wytrawni shinobi potrafi± unikaæ tego jutsu.
Ranga: A
Koszt: 250



Rai No Tate
U¿ytkownik po wykonaniu krótkiej kombinacji, wytwarza przed sob± tarczê elektryczn±, któr± trudno zniszczyæ. Taka obrona powstrzymuje wiele ataków, jest do¶æ wytrzyma³a i do tego mo¿na ja zastosowaæ np. do ataku na wroga. Gdy przeciwnik leci to mo¿emy bardzo szybko wytworzyæ tarczê, w któr± on wpadnie i zostanie powa¿nie pora¿ony.
Ranga: A
Koszt: 200

Oraz

Rai Tate No Kireme
Jest to rozwiniêcie Rai No Tate. Tarczê po stworzeniu mo¿emy wystrzeliæ na przeciwnika. Niestety pocisk leci tylko w linii prostej. Jednak si³a nadrabia tym minusem. Trafienie celu powoduje powa¿ne obra¿enia, poparzenia skóry, zniszczenia tkanek i obumarcie ich. Centralne przyjêcie ciosu mo¿e zakoñczyæ siê ¶mierci±.
Ranga: A
Koszt: 250
Wymaga: Rai no Tate



Rairyuu no Tatsumaki
Jest to efektywne i efektowne Jutsu. Shinobi zaczyna obracaæ siê po czym powstaje wielkie tornado elektryczne wygl±daj±ce jak smok. Smok uderza w wybrane miejsce siej±c spustoszenie. Niestety Rairyuu najlepiej u¿ywaæ podczas burzy, gdy¿ gdy jej nie ma Jutsu zu¿ywa sporo Chakry. Lecz mimo to efekty tej techniki s± zdumiewaj±ce.
Ranga: A
Koszt: 250



Kuchiku Ryoku no Hirate
Ninja tworzy w rêce niemal ¶miertelny ³adunek elektryczny który nastêpnie mo¿e przes³aæ do dowolnego przewodnika, który razi wszystkich co maj± z nim kontakt z wyj±tkiem osoby wykonuj±cej technikê. Bardzo dobra technika mog±ca spowodowaæ niez³e zamieszanie w walce.
Ranga: A
Koszt: 350



Ikazappu
U¿ytkownik techniki wytwarza w rêkach ma³± kulê roz³adowañ elektrycznych, która przy dotkniêciu przeciwnika mo¿e Go poraziæ. Elektryczno¶æ otacza ca³a d³oñ tworz±c jakby b³êkitn± po¶wiatê. Jednak trzeba najpierw trafiæ wroga, poniewa¿ kula tworzy siê na d³oni, a by j± zastosowaæ to trzeba dotkn±æ oponenta.
Ranga: A
Koszt: 200




Gufutenka
Po wykonaniu kilku pieczêci w d³oniach u¿ytkownika pojawiaj± siê dwa ma³e pioruny, którymi mo¿na zaatakowaæ przeciwnika z daleka. Takimi piorunami bez problemu kontrolujemy. Mo¿na nimi ¶ledziæ przeciwnika a¿ w koñcu cios go trafi. Trafienie powoduje pora¿enie i oszo³omienie oponenta.
Ranga: A
Koszt: 300



Chidori
Jest to Technika autorstwa Kopiuj±cego Ninja Kakashiego. Po wykonaniu odpowiednich pieczêci sk³adamy d³onie i kumulujemy w rêce Charê, która siê uwidacznia. Atak ten w zetkniêciu z jak±¶ barier± czy przeciwnikiem przebija to w co uderzy. Technika jest stosowana ¿eby zabiæ. Przy jej wykonywaniu s³ychaæ charakterystyczny ¶wiergot od, którego wziê³a siê nazwa „¶wiergot tysi±ca ptaków”.
Ranga: A
Koszt: 300



Chidori Nagashi
To Jutsu jest jednocze¶nie bardzo siln± obron± oraz atakiem. U¿ytkownik techniki u¿ywa Chidori ca³ym cia³em wywo³uj±c w ten sposób teren wokó³ siebie silnymi wy³adowaniami elektrycznymi. Dziêki niej mo¿na siê nie tylko skutecznie obroniæ lecz tak¿e zaatakowaæ jednocze¶nie kilka osób zak³adaj±c ¿e s± w zasiêgu wy³adowañ elektrycznych. Jest to jedno z potê¿niejszych Jutsu typu Raiton.
Ranga: S
Koszt: 400
Wymaga: Chidori

Oraz

Chidori Current
Jest to rozwiniêcie Chidori Nagashi jednak¿e atak ten ma ca³kiem odmienne zastosowanie. Shinobi porusza siê w wytworzonych przez siebie piorunach dziêki czemu przemieszcza siê z b³yskawiczn± prêdko¶ci±. Bardzo trudna technika rangi S ,która jest równie¿ niezwykle ciê¿ka do unikniêcia ze wzglêdu na prêdko¶æ jak± osi±ga u¿ytkownik.
Ranga: S
Koszt: 400
Wymaga: Chidori Nagashi



Chidori Senbon
Ta odmiana Chidori wytwarza elektryczne Senbony po czym po machniêciu rêk± po czym znaczna ich ilo¶æ leci w stronê przeciwnika. Posiadaj± one w³a¶ciwo¶ci Chidori. Czyli trafienie mo¿e nawet zabiæ przeciwnika. S± one bardzo szybko i trudno je odbiæ. Jednak by opanowaæ to jutsu, to potrzebna jest umiejêtno¶æ posiadania kilku odmian chidori.
Ranga: S
Koszt: 350
Wymaga: Chidori



Arai Ikazuchi
Technika podobna do Raikiri/Chidori. Najpierw wykonujemy bardzo szybko odpowiednie pieczêcie, a nastêpnie w naszej rêce kumuluje siê chakra po³±czona z raitonem tworz±c kulê. Nastêpnie z reki wydobywa siê wpierw b³yskawica, która pêdzi w stronê przeciwnika i zamienia siê w wilka, który dos³ownie rozrywa oponenta na kawa³eczki. Atak jest nies³ychanie szybki i wymaga niesamowitej perfekcji ¿ywio³u Raiton.
Ranga: S
Koszt: 400
Wymaga: Chidori


Raiton Kage Bunshin No Jutsu
Technika wymy¶lona przez Hatake no Kakashi'ego. Jest odmian± znanej Kage Bunshin no Jutsu. Klon zachowujê siê wed³ug ¶ci¶le ustalonych regu³. Jedyn± ró¿nic± jest fakt, i¿ po otrzymanym ciosie, powraca on do swojego ¿ywio³u (Raiton) powoduj±c powa¿ne i rozleg³e obra¿enia, czêsto prowadz±ce do ¶mierci. Mo¿liwe jest wykonanie, tylko jednego takiego klona.
Ranga: S
Koszt: 600
Wymaga: Kage Bunshin no Jutsu, Chidori.


Kirin
¯eby wykonaæ Jutsu wymagane s± sprzyjaj±ce warunki atmosferyczne w postaci burzowych chmur b±d¼ te¿ gdy warunki atmosferyczne s± niesprzyjaj±ce trzeba najpierw wystrzeliæ w niebo Gouryuuka, kule podgrzewaj± atmosferê tworz±c burzowe chmury.Pó¼niej Shinobi wytwarza Chidori, po czym unosi rêkê do góry, nastêpnie zyskuje panowanie nad potê¿nym i niezwykle trudnym do unikniêcia atakiem b³yskawicy.
Ranga: S
Koszt: 800

www.pomorskiewesele.pun.pl www.ogamesas.pun.pl www.ewosih-forum.pun.pl www.shugochararpg.pun.pl www.inkwizycja.pun.pl