Bokujin Sou Jutsu Ranga: B Marionetki przyzwane z Seiiku Bokujin no Jutsu stają się szybsze i silniejsze Koszt: 200
Seiiku Bokujin no Jutsu Ranga: B Przyzywa na pole walki wiele marionetek do treningu Taj jutsu ich ruchy bardzo ciężko odczytać. Koszt: 200
Bokujin Ikken Ranga: A Kukły tworzą dom , w którym można używać Bokujin Wasa. Dom ma strasznie odporne ściany dlatego ciężko się wydostać. Koszt: 250
Bokujin Wasa Ranga: A Marionetki zmieniają się w wielkie igły , które atakują przeciwnika. Koszt: 250
Nintsuri no Jutsu Ranga: A Umożliwia zamianę ciałą w marionetkę Koszt: 500
Bokujin Hyoui Tenshin Sou Jutsu Ranga: S Pozwala ( w oczach innych) zmienić sojusznika w marionetkę z , którą będziemy się bili. Przez tą technikę drużyna jest zagrożona na ataki przez własnych sojuszników. Koszt: 300
Bokujin Tachi Ranga: S Kukły tworzą zamek , który pozwala na użycie Bokujin Hyoui Tenshin Sou Juts. Koszt: 300
|